Pages

Tuesday, February 4, 2014

Akhirnya....

Akhirnya siap juga manuskrip terbaru aku tu. Baru sahaja dipos lajukan siang tadi. Hampir setahun aku tumpahkan seluruh usaha untuk siapkannya. Ia sebuah manuskrip yang sukar. Aku ambil masa hampir tujuh bulan untuk membuat rangka dan mencari maklumat sahaj. Bulan selebihnya untuk menulis dan mengedit sampai puas hati. Aku sayang sangat manuskrip ni. Ia boleh dikatakan manuskrip terbaik aku (pada pandangan aku lah) setakat ini. Mudah-mudahan ia diterima untuk diterbitkan oleh Alaf 21. Amin.                                                                                                

P/s : Aku tukar tajuk manuskrip tu daripada Perang Dua Alam : Ainul Hayat (PDAAH) kepada Serakah. Tak tahulah sama ada tajuk ini akan diterina atau tidak jika ada rezeki diterbitkan nanti. Bagi aku tajuk Serakah tu dah okey.

No comments:

Post a Comment