Pages

Wednesday, November 14, 2012

Lagu-Lagu Dalam KATARAK

Aku baru sahaja siapkan KATARAK seperti yang aku beritahu dalam posting sebelum ini fh : Yahoo, Katarak dah siap! Aku muatkan beberapa lagu di dalam Katarak. Senarai lagu di dalam KATARAK :

1) Milik Siapakah Gadis Ini
2) Malam Bulan Dipagar Bintang
3) Tanya Sama Hati
4) Engkau Laksana Bulan
5) Hatiku Dicuri Lagi
6) Tak Seindah Wajah
7) Dengarlah Gemala Hati
8) Aku, Dia Dan Lagu
9) Mengapa Dirindu
10) Dalam Air Terbayang Wajah

Tapi aku paling suka lagu Dengarlah Gemala Hati. Versi Tan Sri P. Ramlee dalam filem Panggilan Pulau memang mengasyikkan. Versi Hamdan Ramli dalam filem Man Laksa pula memang tak terlupakan. Video Dengarlah Gemala Hati versi Hamdan Ramli :




p/s Nantikan KATARAK di pasaran. Judul novel kemungkinan akan berubah mengikut perbincangan dengan pihak editor.


No comments:

Post a Comment