Pages

Wednesday, June 18, 2014

Cara Ikat Tali Leher Terpantas

Paling akhir aku ikat tali leher ni masa di MRSM dahulu. Di MRSM dahulu tiap-tiap hari kena pakai tali leher (maksud aku dari isnin hingga khamis. Hari Jumaat pakai baju melayu. Takkan kena pakai tali leher juga kan. Sabtu dan ahad pula cuti). Aku agak okey le dalam bab mengikat tali leher ni. Tak ada lah ambil masa yang lama untuk pakai tali leher sampai berpeluh dahi. Tetapi kesian juga aku tengok kawan-kawan se'wing' atau sedormitori yang susah payah mengikat tali leher sampai terpaksa buat berkali-kali sehingga ambil masa yang lama. Bila dah siap taklah elok juga. Gedabak semacam. Ada yang terpanjang dan ada yang terkontot.

Jadi, bagi sesiapa yang masih tak reti ikat tali leher, di sini aku kongsikan dua video cara mengikat tali leher yang terpantas dan semestinya cantik.



                         


Cuba korang CUBA. Boleh tak? Hehehe







No comments:

Post a Comment