Pages

Friday, December 7, 2012

Najwa Latiff Derhaka?


"Saya tidak teringin langsung hendak tumpang populariti, atau mahukan duit mereka. Saya sendiri ada pendapatan yang kukuh. Apa yang saya inginkan ialah anak-anak datang berjumpa dengan serta memohon maaf sebelum saya menutup mata," kata bapa Najwa Latiff kepada Berita Harian.
"Cukup-cukuplah menjadi anak derhaka! Saya mengaku saya seorang yang garang, tetapi demi Allah, tidaklah sehingga naik tangan. Kecuali jika tindakan mereka benar-benar mencabar kesabaran saya, barulah saya berbuat demikian." 


Apa kata Najwa? Baca di sini
Baru terbaca artikel ni tadi. Memang tak belek suratkhabar atau layari portal-portal berita dua tiga hari ni. Apa pun kita harap 'Buang yang keruh ambil yang jernih'. Dan buat Najwa Latiff : Teringat lagu yang pernah didendangkan oleh Jamal Abdillah dalam Konsert di Istana Budaya. 
Kepada Najwa dengarlah bait-bait lirik di minit ke 2:20 lagu Kasih Ibu nyanyian Jamal Abdillah di bawah. Mudah-mudahan menginsafkan kita semua ...... In Sha Allah.....


"Kasihnya ayah sanggupkah berpisah. Dan kasih anaknya berkorban nyawa...." 


1 comment:

  1. Surga di telapak kaki ibu,, sayangin ibu . ow ya saya dari indonesia, follow back ya blog saya --> http://dimaszon.blogspot.com/ , blognya udah saya follow

    ReplyDelete