Pages

Thursday, November 15, 2012

Istanbul Aku Datang

Sekarang orang dok kecoh pasal filem Istanbul Aku Datang. Malah isteri aku tadi ajak aku tengok filem tu. Entah ajak ayam-ayam ke tidak, wallahuallam. Tapi ajakan tu mati macam tu saja. Tapi ekspresi mukanya pun memang tak sama macam dia ajak aku tengok The Twilight Saga : Breaking Dawn Part 2. Malah tengah aku menaip ni dia tanya pula : "Abang, tempat best mana nak layan?" Maknanya, di panggung wayang mana kami nak tonton filem romantik pontianak tu. Aku dari dulu tak berkenan dengan Edward tu. Lebih berkenan dengan Jacob. Berbalik kepada Istanbul Aku Datang, aku pun selidik le review filem tersebut. Kebanyakkan blog bagi thumbs uplah pada filem ni. Jadi aku jenguk-jenguk le trailer Istanbul Aku Datang. Okeylah. Kalau isteri aku ajak nak tengok sekali lagi mungkin aku akan pertimbangkan.......





Tengok ke tak nak? Eh, bila kali terakhir aku tengok filem melayu? Aduh, penat juga nak ingat ni.... oh, Hikayat Merong Mahawangsa!



2 comments:

  1. hehehe donlod sj....dah follow jemput hit me back yer http://myaleo.blogspot.com/2012/11/konvo-cik-nadia-masri.html

    ReplyDelete
  2. you got message says :jom mlm nie kita pergi instanbul...ada brannn hehe

    from ur sweet wife, In

    ReplyDelete